Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування мотиваційного компонента моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів

Жуковський Є. І. (2013) Особливості формування мотиваційного компонента моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання. Т. 79. С. 143–147.

[thumbnail of Він черн.pdf]
Preview
Текст
Він черн.pdf

Завантажити (334kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито формування позитивного ставлення до самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності. Обґрунтовано основні шляхи зацікавлення студентів оздоровчими вправами. Визначено рівень сформованого мотиваційного компонента підготовленості майбутніх спеціалістів фізичної культури до організації самостійних занять учнів фізичними вправами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотив, мотивационный компонент, профессиональная подготовка, самостоятельная физкультурно-оздоровительная деятельность.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Григорій Петрович Грибан
Дата подачі: 25 Вер 2014 09:26
Оновлення: 15 Серп 2015 08:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12801
ДСТУ 8302:2015: Жуковський Є. І. Особливості формування мотиваційного компонента моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання. 2013. Т. 79. С. 143–147.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу