Жуковський Є. І. (2013) Особливості формування мотиваційного компонента моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання. Т. 79. С. 143–147.
Preview
Він черн.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито формування позитивного ставлення до самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності. Обґрунтовано основні шляхи зацікавлення студентів оздоровчими вправами. Визначено рівень сформованого мотиваційного компонента підготовленості майбутніх спеціалістів фізичної культури до організації самостійних занять учнів фізичними вправами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотив, мотивационный компонент, профессиональная подготовка, самостоятельная физкультурно-оздоровительная деятельность. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 25 Вер 2014 09:26 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12801 |
ДСТУ 8302:2015: | Жуковський Є. І. Особливості формування мотиваційного компонента моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання. 2013. Т. 79. С. 143–147. |