Костюк Ю. С. (2013) Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць.. С. 254–255.
Preview
Драг 2і..pdf
Завантажити (384kB) | Preview
Анотація
В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційований підхід, малокомплектна школа, фізична культура |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 30 Вер 2014 12:11 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12861 |
ДСТУ 8302:2015: | Костюк Ю. С. Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць. 2013.. С. 254–255. |