Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах

Костюк Ю. С. (2013) Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць.. С. 254–255.

[thumbnail of Драг 2і..pdf]
Preview
Текст
Драг 2і..pdf

Завантажити (384kB) | Preview

Анотація

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, малокомплектна школа, фізична культура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Григорій Петрович Грибан
Дата подачі: 30 Вер 2014 12:11
Оновлення: 15 Серп 2015 08:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12861
ДСТУ 8302:2015: Костюк Ю. С. Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць. 2013.. С. 254–255.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу