Арешонков В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 30–35. ISSN 2076-6173.
Preview
67.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:06 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 30–35. |