Zhytomyr State University Library

Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз

Арешонков В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. pp. 30-35.

[thumbnail of 67.pdf]
Preview
PDF
67.pdf

Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 28 Oct 2008 13:06
Last Modified: 23 Jan 2018 15:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. pp. 30-35.

Actions (login required)

View Item
View Item