Арешонков В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. pp. 30-35.
Preview
67.pdf
Download (135kB) | Preview
Abstract
У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration |
| Depositing User: | Т.П. Войтко |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 13:06 |
| Last Modified: | 23 Jan 2018 15:46 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323 |
| ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. pp. 30-35. |


