Арешонков В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 30-35. ISSN 2076-6173.
Preview
67.pdf
Download (135kB) | Preview
Abstract
У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration |
Depositing User: | Т.П. Войтко |
Date Deposited: | 28 Oct 2008 11:06 |
Last Modified: | 23 Jan 2018 13:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323 |