Облєс І. І. (2005) Концептуальні засади дослідження особливостей професійної адаптації викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 182–184.
Preview
05oiivnz.pdf
Завантажити (114kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз концептуальних засад дослідження професійної адаптації викладача вищого навчального закладу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Користувач: | І.М. Гінгін |
| Дата подачі: | 28 Жовт 2008 13:02 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 18:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1328 |
| ДСТУ 8302:2015: | Облєс І. І. Концептуальні засади дослідження особливостей професійної адаптації викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 182–184. |


