Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі

Рудницька Н. Ю. (2014) Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник.. С. 74–78.

[thumbnail of стаття_рудницька_2013.pdf]
Preview
Текст
стаття_рудницька_2013.pdf

Завантажити (357kB) | Preview

Анотація

У статті проведено теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання
математики у початковій школі. Розкривається актуальність проблем навчання молодших школярів
математики на основі технологічного підходу та процес підготовки майбутніх вчителів початкових
класів під час вивчення курсу «Інноваційні технології викладання математики у початковій школі».

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2014 12:04
Оновлення: 15 Серп 2015 09:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13290
ДСТУ 8302:2015: Рудницька Н. Ю. Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. 2014.. С. 74–78.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу