Рудницька Н. Ю. (2014) Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. С. 74–78.
Preview
стаття_рудницька_2013.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
У статті проведено теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання
математики у початковій школі. Розкривається актуальність проблем навчання молодших школярів
математики на основі технологічного підходу та процес підготовки майбутніх вчителів початкових
класів під час вивчення курсу «Інноваційні технології викладання математики у початковій школі».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2014 15:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 12:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13290 |
ДСТУ 8302:2015: | Рудницька Н. Ю. Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. 2014. С. 74–78. |