Литньова І. Ф. (2006) Проблема впровадження тестової методики в процес навчання писемного англійського мовлення студентів першого курсу університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 86–88.
Preview
06lifpku.pdf
Завантажити (108kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі застосування різних видів тестових завдань з писемного мовлення студентів-першокурсників мовних факультетів університету. Зроблено висновок про доцільність використання чотирьох видів тестів у процесі навчання англійської мови в університеті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:04 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1331 |