Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти

Климова К. Я. (2007) Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 36–39. ISSN 2076-6173.

Анотація

У статті окреслено методологічні засади проблеми формування професійної мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів у контексті сучасної філософії безперервної освіти в Україні. Посилаючись на державні документи, європейські рекомендації та дослідження провідних учених, автор доводить необхідність використання понятійного апарату філософії для створення стрункої лінгводидактичної системи свого дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:12
Оновлення: 14 Лют 2016 08:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1337
ДСТУ 8302:2015: Климова К. Я. Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 36–39.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу