Кулаковська (Дем’янчук) О. Г. (2014) Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). pp. 30-35. ISSN 2311-8466.
Preview
Demianchuk_2014.pdf
Download (513kB) | Preview
Abstract
В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність |
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology |
| Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
| Date Deposited: | 02 Nov 2014 23:29 |
| Last Modified: | 05 Oct 2016 12:06 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13536 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кулаковська (Дем’янчук) О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). pp. 30-35. |


