Zhytomyr State University Library

Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ

Кулаковська (Дем’янчук) О. Г. (2014) Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). pp. 30-35. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Demianchuk_2014.pdf]
Preview
Text
Demianchuk_2014.pdf

Download (513kB) | Preview

Abstract

В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 02 Nov 2014 23:29
Last Modified: 05 Oct 2016 12:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13536
ДСТУ 8302:2015: Кулаковська (Дем’янчук) О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). pp. 30-35.

Actions (login required)

View Item
View Item