Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ

Кулаковська (Дем'янчук) О. Г. (2014) Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 30–35. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Demianchuk_2014.pdf]
Preview
Текст
Demianchuk_2014.pdf

Завантажити (513kB) | Preview

Анотація

В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 02 Лист 2014 21:29
Оновлення: 05 Жовт 2016 09:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13536
ДСТУ 8302:2015: Кулаковська (Дем'янчук) О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 30–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу