Кулаковська (Дем'янчук) О. Г. (2014) Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 30–35. ISSN 2311-8466.
Preview
Demianchuk_2014.pdf
Завантажити (513kB) | Preview
Анотація
В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 02 Лист 2014 21:29 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 09:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13536 |
ДСТУ 8302:2015: | Кулаковська (Дем'янчук) О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 30–35. |