Козубай В. І. (2005) Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 18-19.
Preview
05kvinim.pdf
Download (99kB) | Preview
Abstract
Предметом статті є аналіз двох видів навчання іноземної мови: стихійного та цілеспрямованого, мотиваційного. Розглядаються теорії, пов’язані з пізнавальною діяльністю індивіда. Автор доводить, що у вмотивованому форматі навчання іноземної мови присутні й елементи стихійності. Ключові поняття: біхевіоризм, індивід, перцептивні, мнемічні, рецептивні дії, вмотивований формат, перспективна мотивація.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Н.М. Цмех |
Date Deposited: | 08 Dec 2008 13:35 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 14:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136 |