Сверида Б. В., Антонюк В. М. (2014) Інноваційна професійна діяльність викладача – основа розвитку самоосвіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). С. 111–114. ISSN 2076-6173.
111-114.pdf
Завантажити (172kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблеми інтеграції навчання з самоосвітою, інноваційно-професійної
діяльності викладачів. Особливу увагу звернено на їх самоосвіту та самовиховання в умовах інноваційно-
професійної діяльності. Звернено увагу на процес проходження молодими викладачами професійно-
педагогічної адаптації у вищих технічних навчальних закладах, особливо у тих, які не мають відповідної
базової педагогічної освіти. Рекомендовано логіко-структурну схему психолого-педагогічної адаптації
молодого викладача.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самоосвіта, самовиховання, професійно-педагогічна адаптація, підготовка, інноваційні освітні процеси |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 09:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13639 |