Колесник Н. Є. (2006) Критеріальні характеристики готовності майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 82–86.
Preview
06knettu.pdf
Завантажити (240kB) | Preview
Анотація
У статті представлено критерії та показники готовності майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів; розкрито напрями готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності; визначено, що складовою професійного розвитку майбутнього вчителя початкових класів є формування творчого та технологічного потенціалу, який забезпечує готовність суб’єкта навчання до організації художньо-технічної творчості.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
| Користувач: | В.В. Васильчук |
| Дата подачі: | 28 Жовт 2008 13:28 |
| Оновлення: | 04 Жовт 2016 15:17 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1366 |
| ДСТУ 8302:2015: | Колесник Н. Є. Критеріальні характеристики готовності майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 82–86. |


