Портницька Н. Ф. (2014) До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 183-189. ISSN 2311-8466.
Preview
Portnycka_2014.pdf
Download (430kB) | Preview
Abstract
У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дошкільний вік, творчі здібності, програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
Date Deposited: | 05 Nov 2014 21:29 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 09:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13664 |