Портницька Н. Ф. (2014) До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 183–189. ISSN 2311-8466.
Preview
Portnycka_2014.pdf
Завантажити (430kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дошкільний вік, творчі здібності, програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 21:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13664 |
ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф. До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 183–189. |