Котловий С. А. (2014) Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 228–233. ISSN 2311-8466.
Kotlovyj_2014.pdf
Завантажити (335kB) | Preview
Анотація
У статті обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки, а саме: об'єднання навчально-трудового колективу учнів у різних видах соціально значущої життєдіяльності; активізація конструктивного соціально- педагогічної взаємодії педагогів з вихованцями, вдосконалення соціально - педагогічної роботи в гуртожитку на основі індивідуально-диференційованої профілактичної роботи з учнями. У роботі визначені основні соціальні причини виникнення конфліктів і конфліктних форм поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів, які розділені на чотири групи: 1) моральна незрілість особистості; 2) зруйнована соціальна середу, 3) індивідуально-біологічні особливості учнів ПТНЗ;
4) індивідуально-психологічні аномалії особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціальний досвід, безконфліктна поведінка, учні професійного ліцею, конструктивна соціально-педагогічна взаємодія, соціально-профілактична робота в гуртожитку |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 22:36 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13670 |
ДСТУ 8302:2015: | Котловий С. А. Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 228–233. |