Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею

Котловий С. А. (2014) Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 228–233. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Kotlovyj_2014.pdf]
Preview
Текст
Kotlovyj_2014.pdf

Завантажити (335kB) | Preview

Анотація

У статті обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки, а саме: об'єднання навчально-трудового колективу учнів у різних видах соціально значущої життєдіяльності; активізація конструктивного соціально- педагогічної взаємодії педагогів з вихованцями, вдосконалення соціально - педагогічної роботи в гуртожитку на основі індивідуально-диференційованої профілактичної роботи з учнями. У роботі визначені основні соціальні причини виникнення конфліктів і конфліктних форм поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів, які розділені на чотири групи: 1) моральна незрілість особистості; 2) зруйнована соціальна середу, 3) індивідуально-біологічні особливості учнів ПТНЗ;
4) індивідуально-психологічні аномалії особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціальний досвід, безконфліктна поведінка, учні професійного ліцею, конструктивна соціально-педагогічна взаємодія, соціально-профілактична робота в гуртожитку
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 22:36
Оновлення: 15 Серп 2015 09:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13670
ДСТУ 8302:2015: Котловий С. А. Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 228–233.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу