Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 86–89. ISSN 2076-6173.
Preview
03osvpmv.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:34 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 09:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378 |
ДСТУ 8302:2015: | Олійник С. В. Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 86–89. |