Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя

Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 86–89. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 03osvpmv.pdf]
Preview
PDF
03osvpmv.pdf

Завантажити (135kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:34
Оновлення: 14 Лют 2016 09:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378
ДСТУ 8302:2015: Олійник С. В. Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 86–89.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу