Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 86–89.
Preview
03osvpmv.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти | 
| Користувач: | С.В. Лінійчук | 
| Дата подачі: | 28 Жовт 2008 13:34 | 
| Оновлення: | 14 Лют 2016 11:25 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Олійник С. В. Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 13. С. 86–89. | 


