Клязника В. М. (2014) Методика забезпечення поточного контролю знань на заняттях з англійської мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 109–112. ISSN 2076-6173.
Preview
109-112.pdf
Завантажити (185kB) | Preview
Анотація
У даній статті розкрито значення та методику забезпечення поточного контролю знань в процесі
вивчення іноземної мови. В статті обґрунтовано функції та основні характеристики контролю, засоби
та об’єкти поточного контролю. Також мова йде про якісні та кількісні показники володіння
студентами іншомовним спілкуванням у різних видах мовленнєвої діяльності. До того ж, в статті
описано види та форми поточного контролю у навчанні іноземної мови.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | поточний контроль, функції, об'єкти, засоби, мовленнєва діяльність, види та форми контролю |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 12 Лист 2014 10:24 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 13:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13938 |
| ДСТУ 8302:2015: | Клязника В. М. Методика забезпечення поточного контролю знань на заняттях з англійської мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 109–112. |


