Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації

Жук О. І. (2014) Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 122–126. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 122-126.pdf]
Preview
Текст
122-126.pdf

Завантажити (214kB) | Preview

Анотація

Розкрито сутність, цілі і зміст американської системи освіти. Охарактеризовано провідні засоби
навчання в діяльності окремих ВНЗ США інженерного профілю. Визначено специфіку професійної
підготовки інженерів на засадах теорії дидактичного утилітаризму: (варіативність та гнучкий
характер освітньо-професійних програм; можливість вибору студентами спеціалізацій; значний обсяг
елективних курсів; використання інноваційних технологій навчання).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: американська інженерна освіта, традиційний та інноваційний підхід, теорія дидактичного утилітаризму, професійна підготовка інженерів
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 10:05
Оновлення: 15 Серп 2015 10:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13945
ДСТУ 8302:2015: Жук О. І. Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 122–126.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу