Жук О. І. (2014) Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 122–126. ISSN 2076-6173.
Preview
122-126.pdf
Завантажити (214kB) | Preview
Анотація
Розкрито сутність, цілі і зміст американської системи освіти. Охарактеризовано провідні засоби
навчання в діяльності окремих ВНЗ США інженерного профілю. Визначено специфіку професійної
підготовки інженерів на засадах теорії дидактичного утилітаризму: (варіативність та гнучкий
характер освітньо-професійних програм; можливість вибору студентами спеціалізацій; значний обсяг
елективних курсів; використання інноваційних технологій навчання).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | американська інженерна освіта, традиційний та інноваційний підхід, теорія дидактичного утилітаризму, професійна підготовка інженерів |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 10:05 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13945 |
ДСТУ 8302:2015: | Жук О. І. Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 122–126. |