Жук О. І. (2014) Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. pp. 122-126. ISSN 2076-6173.
Preview
122-126.pdf
Download (214kB) | Preview
Abstract
Розкрито сутність, цілі і зміст американської системи освіти. Охарактеризовано провідні засоби
навчання в діяльності окремих ВНЗ США інженерного профілю. Визначено специфіку професійної
підготовки інженерів на засадах теорії дидактичного утилітаризму: (варіативність та гнучкий
характер освітньо-професійних програм; можливість вибору студентами спеціалізацій; значний обсяг
елективних курсів; використання інноваційних технологій навчання).
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | американська інженерна освіта, традиційний та інноваційний підхід, теорія дидактичного утилітаризму, професійна підготовка інженерів |
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 12 Nov 2014 12:05 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 13:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13945 |
| ДСТУ 8302:2015: | Жук О. І. Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. pp. 122-126. |


