Самойлюкевич І. В. (2007) Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 40–44. ISSN 2076-6173.
Preview
09.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються деякі стратегічні напрями мовної політики Великої Британії в інформаційному суспільстві. Аналізу підлягають програмні документи, прийняті Міністерством освіти країни з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій. З позицій макро-підходу виділено ключові компоненти професійної підготовки британського вчителя іноземних мов ХХІ століття за умов інтеграції в педагогічний процес інформаційно-комунікаційних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:37 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1395 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. С. 40–44. |