Спірін О. М., Шимон О. М. (2007) Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 47–52.
71.pdf
Завантажити (144kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано можливість використання поняття "координація навчальної діяльності" як особливого виду співпраці науково-педагогічних працівників та студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Визначено склад інституту координаторів ВНЗ, що включає: координатора від закладу освіти, координаторів від факультетів і координаторів на спеціальностях. Уточнено роль, функції та основні завдання координаторів. З’ясовано вимоги до науково-педагогічних працівників, які призначаються координаторами. Розглянуто окремі права студентів, пов’язані з використанням кредитно-модульної системи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:49 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1396 |