Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки

Семенець С. П. (2007) Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 57–59.

[thumbnail of 07sspsmp.pdf]
Preview
PDF
07sspsmp.pdf

Завантажити (131kB) | Preview

Анотація

У статті представлено авторський підхід до розв’язання проблеми розвитку теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки, виділено найбільш значущі чинники, визначено структуру навчального матеріалу, представлено пізнавальні орієнтири студентів у процесі розв’язування математичних задач.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:50
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1419
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 57–59.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу