Троїцька Т. С. (2007) Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 26–30.
Preview
07ttsfoa.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано роль філософської антропології в концептуально-образних пошуках осягнення толерантності. Освітнє мислення останнім часом сполучається як з персоналістською формулою інтолерантності "Я - не Я", так й з її розумінням як "суверенізації" іншого. Антропологічні розміркування із залученням етнокультурних компонентів створюють умови для продуктивного діалогу й полілогу культур.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1432 |
ДСТУ 8302:2015: | Троїцька Т. С. Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 26–30. |