Осінська І. С. (2006) Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. С. 56–58.
Preview
Осінська Ірина.pdf
Завантажити (311kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
| Дата подачі: | 07 Груд 2014 15:57 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 13:48 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14364 |
| ДСТУ 8302:2015: | Осінська І. С. Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. 2006. С. 56–58. |


