Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США

Бурдіна С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 66–69.

Анотація

Стаття присвячена аналізу специфіки формулювання цілей магістерських програм з управління освітою в сучасних вищих навчальних закладах США. Проаналізовано шість прикладів цільового компонента цих магістерських програм різних університетів. Визначено спільні та відмінні риси у виборі цілей магістерської підготовки управлінців сфери освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 08 Груд 2008 11:40
Оновлення: 14 Серп 2015 15:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1464
ДСТУ 8302:2015: Бурдіна С. В. Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 66–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу