Бурдіна С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 66–69.
Preview
75.pdf
Завантажити (121kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена аналізу специфіки формулювання цілей магістерських програм з управління освітою в сучасних вищих навчальних закладах США. Проаналізовано шість прикладів цільового компонента цих магістерських програм різних університетів. Визначено спільні та відмінні риси у виборі цілей магістерської підготовки управлінців сфери освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 11:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1464 |
ДСТУ 8302:2015: | Бурдіна С. В. Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 66–69. |