Ресурси за класифікатором: LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
- Предметний класифікатор Бібілотеки Конгресу (35013)
- L Освіта (14786)
- LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) (20)
- L Освіта (14786)
А
Антонова О. Є. (2016) Ранній розвиток дитини у дошкільних закладах США. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць. Т. 1. С. 190–195.
Б
Бойченко М. А. (2009) Cучасні тенденції реформування управління загальною середньою освітою США: діяльність навчальних округів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 45. С. 15–19.
Бурдіна С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 66–69.
Білецька І. О. (2011) Історичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 58–62.
Г
Голубкова Н. Л. (2009) Особливості становлення та розвитку партнерства американської школи, СІМ’Ї та громади в ХХ столітті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 68–72.
Голубкова Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 85–88.
Гущина Д., Короленко В., Антонова О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти.. С. 13–19.
Д
Довгань Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 106–110.
Довгополова А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 101–104.
Дубасенюк О. А., Якса Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник. № X.11. С. 91–98.
З
Зарва О. М. (2011) Моральне виховання студентів вищих навчальних закладів США. Інше. Житомир.
Зіноватна О. М. (2010) Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 158–163.
К
Ковальчук А. Г., Грибан Г. П. (2014) Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах США. Студентська спортивна наука - 2014. Т. 4. С. 65–66.
Л
Лещенко А. А. (2005) Американський досвід домашнього виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 240–243.
М
Михайлов О. В. (2003) Структура культури демократії старшокласників США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 151–154.
С
Сбруєв Н. Г. (2013) Ассоциации университетских администраторов научных исследований: американский опыт создания профессионального сообщества. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 263–267.
Слоньовська О. Б. (2007) Зміст освіти в державних школах США. Українська полоністика. № 3-4. С. 165–169.
Т
Теренко О. А. (2013) Основные направления развития высшего женского образования в США. Вектор науки ТГУ. № 2(13). С. 280–283.
Ч
Чорна Н. В. (2003) Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 163–165.
Чувакова Т. Г. (2003) Особистість учителя в плюаралістичному суспільстві США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 137–139.