Довгань Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. pp. 106-110.
Preview
07dlimvp.pdf
Download (143kB) | Preview
Abstract
У статті визначено та проаналізовано етапи й тенденції розвитку концепцій морального виховання особистості в сучасній педагогічній науці США у період із 60-х років ХХ до початку ХХІ століття в контексті соціальних, політичних та економічних трансформацій суспільства.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LA History of education L Education > LD Individual institutions (United States) |
| Depositing User: | Т.О. Книш |
| Date Deposited: | 18 Nov 2008 12:48 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 19:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1617 |
| ДСТУ 8302:2015: | Довгань Л. І. Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. pp. 106-110. |


