Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів

Залібовська-Ільніцька З. В. (2007) Історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 75–77.

[thumbnail of 07zizvsh.pdf]
Preview
PDF
07zizvsh.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Висвітлено три напрямки цієї підготовки. Аналіз історико-педагогічної спадщини підтверджує високе покликання вчителя протягом століть. Саме рівень володіння словом, освіченості, комунікативної компетентності педагога визначав його соціальний статус.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 28 Жовт 2008 12:14
Оновлення: 14 Серп 2015 21:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1493
ДСТУ 8302:2015: Залібовська-Ільніцька З. В. Історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 75–77.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу