Залібовська-Ільніцька З. В. (2007) Історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 75–77.
Preview
07zizvsh.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Висвітлено три напрямки цієї підготовки. Аналіз історико-педагогічної спадщини підтверджує високе покликання вчителя протягом століть. Саме рівень володіння словом, освіченості, комунікативної компетентності педагога визначав його соціальний статус.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:14 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1493 |
ДСТУ 8302:2015: | Залібовська-Ільніцька З. В. Історико-педагогічні передумови підготовки вчителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 75–77. |