Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2014) Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 134–136.
Поліщук Вакалюк.pdf
Завантажити (64kB) | Preview
Анотація
Значне поширення комп’ютерної техніки та інформаційних технологій підвищує різноманітність шляхів інформатизації діяльності людини. Освіта також не залишається осторонь. За останні десятки років інформаційно-комп’ютерні технології
тісно увійшли у процес навчання. Варто відмітити те, що електронні засоби навчання (ЕЗН) зустрічаються у навчанні все частіше і частіше. Такі засоби проявляються у
вигляді набору графічної, текстової, фото та відео інформації
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 20 Січ 2015 10:44 |
Оновлення: | 01 Вер 2015 16:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14995 |
ДСТУ 8302:2015: | Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. 2014.. С. 134–136. |