Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання

Іванцова О. П. (2007) Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 94–98.

Анотація

У статті розглядається новітня технологія навчання – модульно-рейтингова. Пропонуються різні моделі запровадження такої системи: американська, німецька, литовська, російська та українська. Розглядаються їх основні характеристики. Описуються характеристики модульно-рейтингової системи навчання, визначені розробниками різних версій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 25 Лист 2008 11:51
Оновлення: 14 Серп 2015 15:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1536
ДСТУ 8302:2015: Іванцова О. П. Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 94–98.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу