Іванцова О. П. (2007) Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 94–98.
Preview
82.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається новітня технологія навчання – модульно-рейтингова. Пропонуються різні моделі запровадження такої системи: американська, німецька, литовська, російська та українська. Розглядаються їх основні характеристики. Описуються характеристики модульно-рейтингової системи навчання, визначені розробниками різних версій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:51 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1536 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванцова О. П. Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 94–98. |