Недашківська Т. Є. and Денисевич О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). pp. 270-276.
Preview
Cтаття__Медіа_та_рекламна_картини_світу.pdf
Download (629kB) | Preview
Abstract
У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | медіа картина світу, рекламна картина світу, медіадискурс, слово-стимул, реакція, асоціативне поле. |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Slavic and Germanic philology and translation |
Depositing User: | Я.В. Величенко |
Date Deposited: | 05 Feb 2015 10:38 |
Last Modified: | 05 Feb 2015 10:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15381 |