Недашківська Т. Є., Денисевич О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір. № 2. С. 270–276.
Preview
Cтаття__Медіа_та_рекламна_картини_світу.pdf
Завантажити (629kB) | Preview
Анотація
У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | медіа картина світу, рекламна картина світу, медіадискурс, слово-стимул, реакція, асоціативне поле. |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач: | Я.В. Величенко |
Дата подачі: | 05 Лют 2015 10:38 |
Оновлення: | 05 Лют 2015 10:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15381 |
ДСТУ 8302:2015: | Недашківська Т. Є., Денисевич О. В. Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір. 2014. № 2. С. 270–276. |