Портницька Н. Ф., Лесик С. М. and Татаріна А. О. (2014) Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений (2 (5)). pp. 120-124. ISSN 2304-5809.
Портницька Лесик Татаріна Розвиток рівня домагань учнів, що потребують корекції розумового розвитку.pdf
Download (200kB) | Preview
Abstract
Представлено теоретичний аналіз рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку. Описано процедуру експериментального дослідження залежності рівня домагань від змісту діяльності. Виявлено закономірності формування адекватного рівня домагань у предметній діяльності.
Представлен теоретический анализ уровня притязаний школьников, требующих коррекции умственного развития. Описано процедуру экспериментального исследования зависимости уровня притязаний от содержания деятельности. Описаны закономерности формирования адекватного уровня притязаний в предметной деятельности.
In this article are presented theoretical analysis of aspirational level of students with mental retardation. The regularities in formation of adequate level of aspiration in objective activity are revealed. Experimental study about level`s of aspiration depending on the content of activity.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | рівень домагань, розумова відсталість, експериментальне дослідження уровень притязаний, умственная отсталость, экспериментальное исследование level of aspiration, mental retardation, experiment |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | Наталія Федорівна Портницька |
Date Deposited: | 06 Feb 2015 13:04 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 07:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15441 |