Zhytomyr State University Library

Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку

Портницька Н. Ф., Лесик С. М. and Татаріна А. О. (2014) Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений (2 (5)). pp. 120-124. ISSN 2304-5809.

[thumbnail of Портницька Лесик Татаріна Розвиток рівня домагань учнів, що потребують корекції розумового розвитку.pdf]
Preview
Text
Портницька Лесик Татаріна Розвиток рівня домагань учнів, що потребують корекції розумового розвитку.pdf

Download (200kB) | Preview

Abstract

Представлено теоретичний аналіз рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку. Описано процедуру експериментального дослідження залежності рівня домагань від змісту діяльності. Виявлено закономірності формування адекватного рівня домагань у предметній діяльності.
Представлен теоретический анализ уровня притязаний школьников, требующих коррекции умственного развития. Описано процедуру экспериментального исследования зависимости уровня притязаний от содержания деятельности. Описаны закономерности формирования адекватного уровня притязаний в предметной деятельности.
In this article are presented theoretical analysis of aspirational level of students with mental retardation. The regularities in formation of adequate level of aspiration in objective activity are revealed. Experimental study about level`s of aspiration depending on the content of activity.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рівень домагань, розумова відсталість, експериментальне дослідження уровень притязаний, умственная отсталость, экспериментальное исследование level of aspiration, mental retardation, experiment
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Наталія Федорівна Портницька
Date Deposited: 06 Feb 2015 13:04
Last Modified: 14 Aug 2015 07:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15441

Actions (login required)

View Item
View Item