Портницька Н. Ф. (2013) Засооби розширення оепарціонального досвіду у процесі розвитку творчих здібностей дошкльників. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки та розвитку творчих здібностей та обдарованості "Три кроки". pp. 89-91.
Preview
Портницька три кроки.pdf
Download (225kB) | Preview
Abstract
Представлено прийоми усвідомлення власних дій та дій наслідування як механізму розвитку творчих здібностей дошкільників.
Представлены приемы осознания собственных и подражательных действий как механизмов развития творческих способностей дошкольников.
Techniques of awareness of own actions and imitated actions as a mechanism of development of preschoolers creative abilities are presented.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Розвиток творчих здібностей, дошкільний вік, операціональний досвід, наслідування Развитие творческих способностей. дошкольный возраст, операциональный опыт, подражание. Development of creative abilities, pre-school age, operational experience, imitation |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | Наталія Федорівна Портницька |
Date Deposited: | 11 Feb 2015 11:08 |
Last Modified: | 11 Feb 2015 11:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15535 |