Портницька Н. Ф. (2013) Засооби розширення оепарціонального досвіду у процесі розвитку творчих здібностей дошкльників. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки та розвитку творчих здібностей та обдарованості "Три кроки".. С. 89–91.
Preview
Портницька три кроки.pdf
Завантажити (225kB) | Preview
Анотація
Представлено прийоми усвідомлення власних дій та дій наслідування як механізму розвитку творчих здібностей дошкільників.
Представлены приемы осознания собственных и подражательных действий как механизмов развития творческих способностей дошкольников.
Techniques of awareness of own actions and imitated actions as a mechanism of development of preschoolers creative abilities are presented.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Розвиток творчих здібностей, дошкільний вік, операціональний досвід, наслідування Развитие творческих способностей. дошкольный возраст, операциональный опыт, подражание. Development of creative abilities, pre-school age, operational experience, imitation |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
Дата подачі: | 11 Лют 2015 11:08 |
Оновлення: | 11 Лют 2015 11:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15535 |
ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф. Засооби розширення оепарціонального досвіду у процесі розвитку творчих здібностей дошкльників. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки та розвитку творчих здібностей та обдарованості "Три кроки". 2013.. С. 89–91. |