Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики

Семенець С. П. (2006) Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. № 111. С. 46–51. ISSN 2227-2844.

[thumbnail of луганськ.pdf]
Preview
Текст
луганськ.pdf

Завантажити (226kB) | Preview

Анотація

Аналіз системи розвивального навчання дозволяє зробити
висновок про її відповідність сучасній концепції розвитку освіти, в
основі якої розвивальна, культурно-творча домінанта, виховання
особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку та самореалізації у
виконуваній діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 513 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лют 2015 11:12
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15541
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2006. № 111. С. 46–51.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу