Семенець С. П. (2006) Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. № 111. С. 46–51. ISSN 2227-2844.
Preview
луганськ.pdf
Завантажити (226kB) | Preview
Анотація
Аналіз системи розвивального навчання дозволяє зробити
висновок про її відповідність сучасній концепції розвитку освіти, в
основі якої розвивальна, культурно-творча домінанта, виховання
особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку та самореалізації у
виконуваній діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 513 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Лют 2015 11:12 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15541 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2006. № 111. С. 46–51. |