Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу

Романюк С. К. (2009) Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу. Слов’янський вісник: зб. наук. праць. Серія “Філологічні науки”. – Рівне: Редакційно-видавничий центр Рівненського інституту слов'янознавства Київського славістичного університету, Вип. 8..

[thumbnail of Ст.Прагмалінгв. аспект 0,5.pdf]
Preview
Текст
Ст.Прагмалінгв. аспект 0,5.pdf

Завантажити (245kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:07
Оновлення: 18 Лют 2015 12:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15664
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу. Слов’янський вісник: зб. наук. праць. Серія “Філологічні науки”. – Рівне: Редакційно-видавничий центр Рівненського інституту слов'янознавства Київського славістичного університету, Вип. 8. 2009..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу