Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження

Романюк С. К. (2010) Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження. Каразінські читання : Людина. Мова. Комунікація : матеріали IX міжнародної наук. конф., Харків : ХНУ імені В.Н.Каразіна..

[thumbnail of Тези. Модальність 0,08.pdf]
Preview
Текст
Тези. Модальність 0,08.pdf

Завантажити (142kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та Література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:07
Оновлення: 18 Лют 2015 12:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15671
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження. Каразінські читання : Людина. Мова. Комунікація : матеріали IX міжнародної наук. конф., Харків : ХНУ імені В.Н.Каразіна. 2010..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу