Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата

Романюк С. К. (2014) Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія»..

[thumbnail of 3_Romanyuk Острог 2014.pdf]
Preview
Текст
3_Romanyuk Острог 2014.pdf

Завантажити (288kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15676
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія». 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу