Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата

Романюк С. К. (2014) Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія “Філологічні науки”. – Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка..

[thumbnail of Romanyuk_article (1) Луганськ 2014.pdf]
Preview
Текст
Romanyuk_article (1) Луганськ 2014.pdf

Завантажити (305kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15677
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія “Філологічні науки”. – Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу