Самойлюкевич І. В. (2007) Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. pp. 72-75.
Preview
07sivmma.pdf
Download (123kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of English Language and Primary ELT Methodology |
| Depositing User: | Т.О. Книш |
| Date Deposited: | 25 Nov 2008 12:37 |
| Last Modified: | 06 Oct 2016 12:59 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1571 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. pp. 72-75. |


