Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект

Самойлюкевич І. В. (2007) Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 72–75. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 07sivmma.pdf]
Preview
PDF
07sivmma.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 25 Лист 2008 10:37
Оновлення: 06 Жовт 2016 09:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1571

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу