Самойлюкевич І. В. (2007) Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 72–75. ISSN 2076-6173.
Preview
07sivmma.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 10:37 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1571 |