Плахотнюк Н. П. (2014) Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.. С. 55–60.
Plakhotniuk_stattyakonf..pdf
Завантажити (391kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається застосування технології навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Навчально-ігрове проектування трактується як інтерактивна дидактична технологія, особлива форма організації комунікативно-пізнавальної діяльності, яка забезпечує ефективну професійну підготовку майбутніх фахівців. Зазначено, що ігрове проектування передбачає спільну творчу діяльність викладача та студентів, індивідуальний підхід та розв’язання професійно значущих завдань, підготовка до реалізації яких забезпечує ефективність іншомовної комунікативної діяльності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навчально-ігрове проектування, іноземна мова, інтерактивна дидактична технологія |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Л.П. Макарчук |
Дата подачі: | 23 Лют 2015 11:51 |
Оновлення: | 23 Лют 2015 11:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15748 |
ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2014.. С. 55–60. |