Дєнічєва О. І. (2014) Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (4–5 березня 2014 року, м. Суми). С. 53–55.
Preview
Denicheva_tezykonf.pdf
Завантажити (183kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано шляхи трансформації змісту середньої гуманітарної освіти; визначено вплив міграційного потоку на зміни у системі гуманітарної освіти
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | гуманітарна освіта, реформаційні процеси, трансформації, білінгвальна освіта, мова, релігійна толерантність |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
| Користувач: | Л.П. Макарчук |
| Дата подачі: | 24 Лют 2015 23:04 |
| Оновлення: | 24 Лют 2015 23:04 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15797 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (4–5 березня 2014 року, м. Суми). 2014. С. 53–55. |


