Спірін О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 85–90.
Preview
07somtrv.pdf
Завантажити (164kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проектування технології навчання як окремого виду професійної діяльності викладача вищого закладу освіти. Визначені напрями роботи викладача щодо дидактичного описання кредитно-модульної системи навчання майбутніх фахівців. Досліджено особливості загальної дидактичної й організаційно-дидактичної моделей для розробки проекту нової технології навчання. Розглянуто основні компоненти дидактичних моделей фахівця, дисципліни, студента, викладача та моделі організації навчального процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 09:51 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1584 |
ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М. Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 85–90. |