Орел Л. О. (2007) Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 134–136. ISSN 2076-6173.
Preview
07olokpd.pdf
Завантажити (116kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається математична підготовка студентів – майбутніх учителів початкових класів – у контексті початкової дизайн-освіти, аналізується застосування певних математичних понять у дизайнерській діяльності, зазначається, що вивчення математики сприяє естетичному розвитку студентів, гармонізує їх мислення, почуття, бачення світу, що в комплексі допомагає готувати їх до впровадження дизайн-освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 09:51 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 10:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1587 |
ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 134–136. |