Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти

Орел Л. О. (2007) Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 134–136. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 07olokpd.pdf]
Preview
PDF
07olokpd.pdf

Завантажити (116kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається математична підготовка студентів – майбутніх учителів початкових класів – у контексті початкової дизайн-освіти, аналізується застосування певних математичних понять у дизайнерській діяльності, зазначається, що вивчення математики сприяє естетичному розвитку студентів, гармонізує їх мислення, почуття, бачення світу, що в комплексі допомагає готувати їх до впровадження дизайн-освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:51
Оновлення: 21 Вер 2016 10:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1587
ДСТУ 8302:2015: Орел Л. О. Математична підготовка студентів у контексті початкової дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 134–136.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу