Білошицька Т. Ю. (2014) Педагогічне консультування як наукова проблема. Вплив досягнень психологічних і педагогічних наук на розвиток сучасного суспільства» : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції.. С. 11–15.
Preview
Білошицька_Т.pdf
Завантажити (299kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано підходи до визначення поняття педагогічного консультування. Визначено педагогічне консультування як вид науково-методичного супроводу дитини та професійної діяльності педагога. Виділено основні риси педагогічного консультування
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічне консультування, консультативна взаємодія, науково-методичний супровід |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Л.П. Макарчук |
Дата подачі: | 26 Лют 2015 12:10 |
Оновлення: | 26 Лют 2015 12:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15875 |
ДСТУ 8302:2015: | Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування як наукова проблема. Вплив досягнень психологічних і педагогічних наук на розвиток сучасного суспільства» : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. 2014.. С. 11–15. |