Zhytomyr State University Library

Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.

Харченко Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. pp. 91-97.

[thumbnail of 07htgfbr.pdf]
Preview
PDF
07htgfbr.pdf

Download (158kB) | Preview

Abstract

У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:49
Last Modified: 14 Aug 2015 19:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1594
ДСТУ 8302:2015: Харченко Т. Г. Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. pp. 91-97.

Actions (login required)

View Item
View Item