Харченко Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. pp. 91-97.
Preview
07htgfbr.pdf
Download (158kB) | Preview
Abstract
У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
| Depositing User: | Т.О. Книш |
| Date Deposited: | 25 Nov 2008 11:49 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 19:13 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1594 |
| ДСТУ 8302:2015: | Харченко Т. Г. Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. pp. 91-97. |


